Adwords kampane

Úvod do remarketingu a prečo ho využívať

úvod do remarketinguRemarketing sa v posledných rokoch skloňuje čoraz viac. Je to efektívny spôsob, vďaka ktorému môžete zobrazovať reklamu ľuďom, ktorí v minulosti navštívili váš web, ale neurobili vám žiadnu konverziu. Týchto ľudí môžete opätovne osloviť prostredníctvom zobrazovania relevantných reklám v rôznych zariadeniach.

Príklad z praxe pre lepšie pochopenie remarketingu.

Predstavte si, že hľadáte dovolenku na leto. Prejdete niekoľko stránok a vy sa ešte stále rozhodujete, kde si ju kúpite. Šikovné cestovné kancelárie majú nastavený remarketing a vďaka tomuto sa vám budú zobrazovať len podstatné reklamy, aby ste si kúpili svoju ideálnu dovolenku.

Ako funguje remarketing?

  1. návštevník príde na stránku
  2. pomocou súboru cookie sa návštevník označí, ako návštevník webu
  3. návštevník stránky sa zapíše do remarketingového zoznamu
  4. cielenie na zákazníka
  5. reklama sa zobrazí návštevníkovi stránky

 

Hlavné výhody remarketingu.

Či už chcete zvýšiť predajnú aktivitu, počet registrácií, alebo povedomie o svojej značke, remarketing môže byť strategickým komponentom vašej inzercie.

Oslovenie ľudí v čase, keď je najväčšia pravdepodobnosť vykonania akcie.

AdWords ponúka správne načasované možnosti oslovenia s cieľom priviesť zákazníkov na váš web a podnietiť ich k nákupu, keď prejavujú najväčší záujem. Napríklad, môže sa stať, že ľudia si vložia veci do nákupného košíka, ale z nejakej príčiny nedokončili nákup. Vy ich môžete podnietiť, aby dokončili nákup alebo oslovovať ľudí, ktorí navštívili vašu stránku 2,3,4 …. krát, ale nevykonali žiadnu akciu.

Vašich návštevníkov webu môžete rôzne segmentovať.

Môže sa stať, že určití návštevníci webu čítajú len váš blog alebo navštívili nejakú stránku vášho webu atď. Vy si ich môžete rozdeliť do rôznych remarketingových skupín a efektívne tak cieliť vašu reklamu.

Štatistiky o vašej kampani.

Budete mať k dispozícii prehľady o výkonnosti kampaní, miestach zobrazovania reklám a cenách, ktoré platíte.

Jednoduchá tvorba reklamy.

Dokážete vytvoriť viacero textových reklám, obrázkových reklám, videoreklamy. Google adwords má možnosť tvoriť aj dynamické reklamy. Výsledkom sú atraktívnejšie reklamy na všetky vaše produkty alebo služby.

Formy remarketingu

Ako som spomínal vyššie, existuje viac možností remarketingu, ktoré môžete spustiť pre váš web.

Štandardný remarketing

Reklamy sa zobrazujú vybraným predošlým návštevníkom na webových stránkach a mobilných aplikáciách používajúcich reklamný bannerový systém Google AdSense.

Dynamický remarketing

Zaisťuje zobrazovanie reklám na produkty alebo služby, ktoré si ľudia pozerali na vašom webe.

Remarketing pre mobilné aplikácie.

Zobrazuje reklamy užívateľom vašej webstránky pre mobilné zariadenia alebo tým, ktorí použili vašu mobilnú aplikáciu v iných mobilných aplikáciách alebo iných mobilných webstránkach.

Remarketingové zoznamy pre reklamy vo vyhľadávaní

Zobrazuje reklamy ľuďom, ktorí navštívili váš web a po odchode z neho vyhľadávajú na Googli to, čo potrebujú.

Videoremarketing

Zobrazuje reklamy návštevníkom vášho YouTube kanálu alebo vaše videá na webových stránkach a v mobilných aplikáciách používajúcich reklamný bannerový systém Google AdSense.

Verím, že vám tento článok pomohol a remarketing je vám jasný. Nabudúce si nastavíme „svoju prvú kampaň na google adwords„. Ak sa vám článok páčil, budem rád, ak ho budete zdielať medzi priateľov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *